Een paar uur geleden lanceerde Sony zijn nieuw eReader-model als wie hij heeft gedoopt Sony-lezer PRS-T3 en dat heeft vanaf het begin grote twijfels doen rijzen over het ontwerp en de verbeteringen ten opzichte van het vorige model, de Sony Reader PRS-T2.
Dit artikel is niet bedoeld als kritiek op het nieuwe Sony-product, maar eerder ermee we zullen proberen om alle punten voor en tegen heel duidelijk op tafel te leggen clearly die we kunnen vinden in de nieuwe PRS-T3. Om de inhoud van dit artikel een beetje op te krikken, kan ik je vertellen dat ik je veel meer punten tegen dan voor ga presenteren.
In de eerste plaats valt op dat ondanks het feit dat Sony ons altijd meer dan één kleur heeft aangeboden in zijn elektronische boeken, het er niet aan heeft gedacht nieuwe kleuren te introduceren en dezelfde kleuren die in het vorige model beschikbaar waren nog steeds worden gehandhaafd. Hoe komt het dat er geen stap voorwaarts wordt gezet en modieuze kleuren als paars of geel worden geïntroduceerd die de interesse van de jongste kunnen wekken?. Iets positiefs is dat er een beschermhoes is geïntroduceerd die voor de Sony Reader PRS-T2 tussen de 30 en 35 euro kost. De vraag erover is; Wat als ik geen hoes voor mijn eReader wil hebben, kan ik deze dan verwijderen?
Verdergaand op het scherm zijn we mogelijk vóór de de enige eReader op de markt van de belangrijkste firma's die geen voorlicht heeft toevlucht moeten nemen tot kleine lampjes die aan de hoes kunnen worden bevestigd. Er moet ook worden opgemerkt dat Sony afstand heeft gedaan van de nieuwe Carta-technologie die wel de nieuwe Kindle Paperwhite bevat, hoewel deze een scherm met E-Ink Pearl HD-technologie bevat.
In de Sony Reader PRS-T3 verbergen enkele van de weinige verbeteringen en voordelen die we in dit apparaat kunnen vinden. Deze hebben te maken met het vermogen van de eReader om meer tijd te besteden zonder de hele pagina te hoeven verversen.
Daarnaast kunnen we ook de nieuwe technologie zien en ervan genieten Quick Charge (snel opladen) waarmee we het apparaat in slechts 3 minuten kunnen opladen met de benodigde lading om een ​​roman van maximaal 600 pagina's te lezen.
In een zeer persoonlijke mening denk ik dat we worden geconfronteerd met een eReader met grote overeenkomsten met de Sony Reader PRS-T2, met dezelfde prijs en zonder enkele belangrijke verbeteringen die me bijvoorbeeld doen nadenken over het veranderen van mijn PRS-T2 voor deze nieuwe Sony-lezer PRS-T3.
Meer informatie - Kindle Paperwhite versus Sony Reader PRS-T3, debutantenduel